Komunikaty i zarządzenia
Zestawienie terminów w roku akademickim 2023-2024 (637 KB)
Pracownicze Plany Kapitałowe_autozapis (401 KB)
Pracownicze Plany Kapitałowe 55+ (210 KB)
Procedura przeciwdziałania mobbingowi oraz dyskryminacji w AM w Poznaniu z dn. 6.02.2023 (678 KB)
Zarządzenia Rektora/2023
Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 PDF (379 KB)
Zarządzenie nr 27/2023 w sprawie czasu pracy administracji w 2024 DOC
Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim PDF (529 KB)
Zarządzenie nr 26/2023 – studia II st. w jęz. angielskim DOC
Zarządzenie 23/2023 – utworzenie Sensorium (396 KB)
Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego (526 KB)
Zarządzenie nr 22/2023 – w sprawie wysokości dochodu do stypendium socjalnego
Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego z udział w rekrutacji (629 KB)
Zarządzenie nr 21/2023 – w sprawie dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji
Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania (436 KB)
Zarządzenie nr 19/2023 – w sprawie niektórych zasad finansowania
Zarządzenie nr 16/2023 – utworzenie Centrum Dokumentacji Kultury Muzycznej Poznania i Wielkopolski
Zarządzenie nr 14/2023 – Oplata rekrutacyjna
Zarządzenie nr 14/2023 – Opłata rekrutacyjna
Zarządzenie nr 12/2023 – terminy rekrutacji SD (432 KB)
Terminy postępowania rekrutacyjnego do SD 2023-24 – załącznik do Zarządzenia nr 12 (437 KB)
Zarządzenie nr 13/2023 – Komisja rekrutacyjna
Zarządzenie nr 13/2023 – Komisja rekrutacyjna
Zarządzenie nr 11/2023 – opłata rekrutacyjna SD (440 KB)
Zarządzenie nr 10/2023 – limit przyjęć SD (439 KB)
Zarządzenie nr 9/2023 – dodatek komisji rekrutacyjnej SD (447 KB)
Zarządzenie nr 8/2023 – Akordeon jazzowy (496 KB)
Zarządzenie nr 7/2023 – Katedra Twórczości i Interpretacji Jazzowej(587KB)
Załącznik do Zarządzenia nr 7/2023 – schemat nowej struktury Uczelni
Zarządzenie nr 6/2023 w sprawie wnoszenia opłat za usługi edukacyjne 2023/24
Zarządzenie nr 5/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne (495 KB)
Zarządzenie nr 5_23/2023 w sprawie opłat za postępowanie nostryfikacyjne
Zarządzenie nr 4/2023— procedura antymobbingowa (464 KB)
Zarządzenie nr 3/2023 – Regulamin organizacyjny (486 KB)
Regulamin organizacyjny z dnia 25.01.2023 (2,58 MB)
Załącznik nr 3 do Regulaminu organizacyjnego (885 KB)
Zarządzenia Rektora/2022
Zarządzenie nr 28/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej
Zarządzenie nr 27/2022 – Zarządzenie ws. opłat za usługi edukacyjne
Zarządzenie nr 26/2022 – Zarządzenie Rektora ws. wysokości świadczeń 2022-23
Zarządzenie nr 25/2022 – Zarządzenie Rektora w sprawie przesunięcia zamknięcia Olimpii
Zarządzenie nr 24/2022 – Zarządzenie Rektora — ws. zamknięcia Olimpii
Zarządzenie nr 22/2022 – Zarządzenie Rektora ws. powołania Komisji Socjalnej
Zarządzenie nr 20/2022 – Zarządzenie Rektora ws. dodatku zadaniowego za udział w rekrutacji
Zarządzenie nr 19/2022 – Studium Pedagogiczne — zmiana Regulaminu
Zarządzenie nr 18/2022 – Wyznaczenie limitu przyjęć UKRAINA
Zarządzenie nr 17/2022 — Terminarz roku akademickiego 2022/2023
Zał. do Zarządzenia nr 17 / Zestawienie terminów roku akademickiego 2022/2023
Zarządzenie nr 16/2022 – Opłata rekrutacyjna 2020
Nr 15 / Zarządzenie w sprawie powołania Komisji przetargowej
Nr 13 / Zarządzenie Rektora ws. powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej
Nr 6 / Zarządzenie Rektora ws. COVID-19
Nr 5 /Zarządzenie Rektora ws. zmiany nazwy Wydziału
Nr 1 / Zarządzenie Rektora ws. uchylenia obowiązku stosowania logotypów
Nr 6 / Komunikat Rektora z dn. 28.03.2022
Nr 5 / Komunikat Rektora z dn. 17.03.2022 – Ukraina
Nr 4 / Komunikat Rektora z dn. 28.02.2022
Zestawienie terminów w roku akademickim 2021-2022
Komunikat w sprawie odbioru PIT-11 i RMUA za rok 2021
Komunikat w sprawie organizacji sesji online
Komunikat dotyczący organizacji zimowej sesji egzaminacyjnej 2021/2022
Komunikat w sprawie przenoszenia i przepisywania przedmiotów w semestrze letnim 2021/2022
Komunikat w sprawie zajęć 28 stycznia 2022
Komunikat NIMIT – Program WspieraMY
Zarządzenie Rektora nr 66_rozkład czasu pracy na 2022
Komunikat Rektora nr 3 – Covid-19
Zebranie Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Zarządzenie Rektora nr 62 – w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej
Komunikat Rektora w sprawie COVID-19/15.11.2021
Komunikat Kanclerza dot. pracy uczelni w dniach 11-12.11.2021
Zarządzenie Rektora nr 63 (2 listopada 2021)
Komunikat Rektora z dn. 2.11.2021
Komunikat Rektora z dn. 19.10.2021 (maseczki)
Zarządzenie Rektora w sprawie wygaśnięcia mandatu Dyrektora Instytutu Edukacji Artystycznej
Komunikat Rektora z dn. 30.09.2021
Załącznik do Zarządzenia nr 30 a
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 30 a
Załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 30 a
Regulamin uczestnictwa w wydarzeniach artystycznych
Zarządzenie Rektora w sprawie funkcjonowania Biblioteki
Komunikat kanclerza dot. spotkania z Kolegium Rektorskim
Pracowniczy Plan Kapitałowy – informacje
Regulamin płatnego, niestrzeżonego parkingu Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Regulamin umożliwiania pracownikowi Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu korzystania z parkingu przy ul. Składowej
Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 14 z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 13/2021 z dnia 14 maja 2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 12 z dnia 7 maja 2021r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Zarządzenie Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 44/2021 z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie organizacji kształcenia i korzystania z infrastruktury Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV2
Komunikat Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 11 z dnia 8 kwietnia 2021 r. w sprawie wpływu obecnych i zapowiadanych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Zarządzenie Rektora Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu Nr 34/2021 z dnia 8 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji kształcenia i korzystania z infrastruktury Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV2
Zarządzenie Rektora nr 31/2021 w sprawie szczególnych rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 10/2021 z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie wpływu regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 9/2021 z dnia 14 marca 2021 r. w sprawie wpływu regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 8/2021 z dnia 1.03.2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 7/2021 z dnia 11 lutego 2021 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Komunikat Rektora nr 6/2020 z dnia 28 grudnia 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 5/2020 w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 4/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 3/2020 z dnia 6 listopada 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 na funkcjonowanie Uczelni
Komunikat Rektora nr 2/2020 z dnia 26 października 2020 r. w sprawie wpływu nowych regulacji prawnych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Komunikat rektora w sprawie organizacji kształcenia i korzystania z infrastruktury w dobie pandemii koronawirusa
Zarządzenie Kanclerza nr 2020/12/01 dot. wysokości opłaty parkingowej
Komunikat kanclerza dotyczący wyłączenia wejścia głównego
Komunikat kanclerza w sprawie użytkowania windy
Komunikat kanclerza dot. korzystania z identyfikatorów (kart pracowniczych i ELS) od 7.09.2020
Komunikat dotyczący problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail
Załączniki
Załącznik 1. Nowe oświadczenie COVID
Załącznik 2. Zestawienie sal dydaktycznych i limit osób
Poczta służbowa
W celu założenia konta pocztowego w domenie naszej Uczelni prosimy o kontakt pod adresem:
it@amuz.edu.pl
Poczta służbowa (kliknij, aby przejść do strony logowania)
Druki do pobrania
Wniosek o urlop dla nauczycieli akademickich
Wniosek o urlop wypoczynkowy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
Załącznik nr 1_Wniosek o GRUSZĘ/2023
Załącznik nr 1_Wniosek o GRUSZĘ/2023 (181 KB)