Formularze do pobrania
Formularz organizacji wydarzenia (koncert, warsztaty, konferencja) należy wypełnić i przesłać przynajmniej 2 tygodnie przed planowanym wydarzeniem na adres: projekty@amuz.edu.pl:
Formularz organizacji koncertu WORD
Formularz organizacji koncertu PDF
Formularz organizacji warsztatów, konferencji, itp. WORD
Plakaty do publikacji na stronie internetowej powinny być nadsyłane w formacie JPG i wielkości 300-500 KB.
W związku z obowiązującą w naszej Uczelni procedurą mającą na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu wilgotności w Auli Nova (ze względu na organy firmy Schuke), która odbywa się codziennie w godzinach 15.00-16.00 oraz 22.00-9.00 – wyłączenie systemu nawilżania w w/w godzinach z tytułu prób, koncertów, nagrań, egzaminów etc. będzie możliwe wyłącznie po złożeniu załączonego pisma i uzyskaniu pisemnej zgody Pana Prorektora prof. dr hab. Sławomira Kamińskiego. Dokument należy dostarczyć do p. Janusza Jakobsze (jjakobsze@amuz.edu.pl), który bezpośrednio zajmuje się wyłączaniem nawilżania.
Pismo – wyłączenie nawilżania w Auli Nova
Zarządzenie nr 9/2018 w sprawie: ustanowienia wzorów oświadczeń nauczycieli akademickich
Zlecenie na druk materiałów poligraficznych
Wzór sprawozdania do MNiSW 2020
Wzór sprawozdania z programów badawczych za rok 2020
Ewidencja obecności – arkusz pusty do pobrania
Plan – zajęcia indywidualne PDF
Plan zajęć – zajęcia indywidualne DOC
Plan zajęć – zajęcia zbiorowe DOC
Grupy studenckie – lista do pobrania i uzupełnienia
Ewidencja obecności – lista obecności studentów DOC
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na prowadzenie zajęć
Karta hospitacji zajęć dydaktycznych
Rozliczenie godzin ponadwymiarowych
Wniosek o wyrażenie zgody na dodatkowe zatrudnienie i informacja o prowadzeniu własnej działalności
Załączniki
Załącznik do Zarządzenia Rektora nr 9/2018
Załącznik nr 2 – Wniosek o udzielenie zamówienia (8.12.2021) DOC
Załącznik nr 2 – Wniosek o udzielenie zamówienia (8.12.2021) PDF
Załącznik nr 3 – Oświadczenie zmieniające