e-dziekanat, poczta służbowa, antyplagiat
Aby przejść do strony logowania:
Elektroniczny Dziekanat umożliwia:
• Sprawdzanie planów zajęć i terminów zjazdów
• Podgląd ocen z bieżącego i poprzednich semestrów
• Monitorowanie wpłat czesnego i ewentualnego zadłużenia wraz z odsetkami (w trakcie opracowywania)
• Sprawdzanie danych osobowych studenta
• Ułatwienie kontaktu z prowadzącym poprzez podanie jego planu zajęć, terminów konsultacji i możliwości wysłania wiadomości e-mail.
Akademia Muzyczna w Poznaniu uruchomiła Elektroniczny Dziekanat. Aby zalogować się do systemu należy pobrać kod ID użytkownika i hasło dostępne w Dziale Nauczania w pokoju 101 w godz. od 12.00-14.00 W celu zalogowania należy kliknąć na stronie logowanie do systemu e-HMS, wpisać kod ID i hasło.
Po zalogowaniu każdy student może przeglądać m.in. dane przebiegu studiów, oceny, świadczenia studenckie, odpłatności, a także samodzielnie drukować formularze wpłat. Wszelkie uwagi dotyczące korzystania z portalu, problemy związane z jego działaniem, prosimy kierować na adres poczty elektronicznej:
edydaktyka@amuz.edu.pl